Administrativ medarbejder søges til Fællesadministrationen Handicap & Psykiatri

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at forme fremtidens administrative landskab?

Vi søger pr. 1. marts 2024 en engageret administrativ medarbejder på 34 timer til vores dynamiske team i Fællesadministrationen Handicap & Psykiatri. Hos os får du en varieret arbejdsuge med en bred vifte af administrative opgaver, der spænder fra økonomistyring til personaleadministration.
Din arbejdsuge vil være fordelt mellem vores centrale placering på Hertughaven i Augustenborg, hvor du 3 dage om ugen vil være en del af et tæt team på seks personer. 2 dage om ugen vil din arbejdsplads være decentralt - på Botilbud Løvkær i Sønderborg. Denne unikke kombination giver dig mulighed for at opleve et fagligt stærkt fællesskab, omgivet af dedikerede kolleger og ledere.

Du vil få ansvar for budgetopfølgninger, personaleadministration, intern revision, opkrævning af servicepakker og en række ad hoc-administrative opgaver. Du vil også være med til at forme vores fremtidige arbejdsprocesser ved at bidrage til automatisering og effektivisering gennem LEAN-metoder.

Vi leder efter en person
Der ikke kun har en solid baggrund inden for administration og økonomi, men også er fleksibel, initiativrig og begejstret for at arbejde med den nyeste teknologi. Evnen til at samarbejde på tværs af fagområder og prioritere opgaver er essentiel, ligesom erfaring med KMD OPUS, Excel, Virk.dk, Acadre og Talent Recruiter er ønskeligt, men ikke et krav. Vi sørger naturligvis for den rette oplæring.

Vi tilbyder
Et inspirerende arbejdsmiljø i et fagligt stærkt team med humor og godt sammenhold. Her har du mulighed for at påvirke dine egne opgaver, fortsat faglig udvikling og en varieret arbejdsdag sammen med erfarne og engagerede kolleger. 

Har du spørgsmål eller ønsker yderligere information om stillingen?
Så er du velkommen til at kontakte Områdeleder Dorte Snitgaard Petersen på tlf. 2790 8293 - mail: dspe@sonderborg.dk, eller Faglig koordinator Anette Marie Axelsen på tlf. 2790 0191 - mail: anax@sonderborg.dk.

Hos os vil du være en del af en organisation, der værdsætter en positiv, ansvarlig og kvalitetsorienteret tilgang til vores opgaver. Er du klar til at være med?

Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomsten mellem KL og HK.  
Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende straffeattest.  

Ansøgninger med relevante bilag skal være indsendt senest den 24. januar 2024. Vi holder ansættelsessamtaler den 30. januar 2024. Vi ser frem til at høre fra dig!


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6bf10646)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Sønderborg Kommune - Handicapområdet, Kettingvej, 6440 Augustenborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5968283

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet