Er du vores nye Sales Support Specialist?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en suveræn kommunikator og en god stakeholder manager? Er du passioneret i vedvarende energi og solcelleinvertere? Vil du have en central rolle i en international virksomhed, der opererer i 15 europæiske lande. Så er du måske Photomate’s nye Sales Support Specialist!

Photomate er regionalt førende inden for distribution af invertere til solcelleanlæg og elektriske energilagringssystemer. Teamet består af mere end 50 medarbejdere fordelt i 15 europæiske lande, hvor hovedkvarteret er lokaliseret i Tjekkiet.

Photomate Skandinavien blev etableret i marts 2020 i Sønderborg, Danmark. Som følge af den succesfulde start, er det virksomhedens ambition at blive Skandinaviens førende leverandør af solcelleanlæg og elektriske energilagringssystemer. Derfor søger vi vores nye kollega i Sønderborg, så vi kan udvide aktiviteter.

Du er effektiv og nyder at arbejde med tekniske administrationsopgaver. Dine primære arbejdsopgaver indebærer:

  • kommunikation med kunder og interne kolleger, herunder stakeholder management
  • salg og marketing samt support
  • ordrehåndtering
  • assistere direktøren
  • kommunikation med andre afdelinger med formålet om at supportere kunder
  • håndtere processer i ERP-system

Derudover er du ansvarlig for at supportere salg og logistik samt have indgående kendskab til CRM.

Vi forventer at du er proaktiv og god til at skabe og vedligeholde relationer. Du skal trives med administrative opgaver og besidde gode overbliks- og kommunikationsevner

Derudover forventer vi, at du har følgende faglige kompetencer:

  • relevant administrativ erfaring
  • flydende i dansk og engelsk (andre skandinaviske sprog er et stort plus)
  • erfaring/kendskab til ERP (og gerne CRM)
  • interesse eller erfaring i solcelleindustrien er et plus

Vi ser gerne at du har en god forståelse for salgssupport og administrative opgaver, samt har nemt ved at lære nye systemer

Den ideelle kandidat er en problemløser, fair, pålidelig og fokuseret

Arbejdslokationen er i Sønderborg, hvor du vil arbejde tæt med den Skandinaviske direktør samt eksterne kolleger i forskellige lande. Der er derudover mulighed for hjemmearbejdsdage i løbet af ugen.

Vi håber at du vil være med på rejsen!

Ansøg allerede i dag, ved at trykke på ”Ansøg”-knappen. Hvis du har nogle spørgsmål til processen eller til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Recruitment Consultant, Patrick Threms Garborg på patrick.garborg@adecco.dk | +45 20 94 19 60

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Adecco, Falkoner Alle 1, 4. sal, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.adecco.dk/jobannonce/?ID=150189&linkref=111605&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843955

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet