Funktion som koordinator i planlægningsteamet i Hjemme- og Sygeplejen.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Distrikt Fjord søger 1 koordinator med planlægningsfunktion.

              

Brænder du for sammenhængende borgerforløb i det nære sundhedsvæsen?

Har du evner for koordination og teamsamarbejde?

Har du fokus på kerneopgaven og er en stærk og anerkendende kommunikator?

Så søg funktionen som koordinator ved Hjemme- og Sygeplejen.

Timetal efter aftale.

Som udgangspunkt på hverdage i tidsrummet mellem kl. 09.00 – 17.00, gerne med synlighed i aftenvagten 2 x i mdr., hvilket betyder enkelte forkomne vagter i tidsrummet 12.00 – 20.00.

 

Du skal være uddannet sygeplejerske eller social - og sundhedsassistent med dansk autorisation, samt have minimum 3 års anciennitet heraf minimum 1 års erhvervserfaring fra Hjemme - og Sygeplejen.

Som koordinator har du ansvaret for at sikre en professionel koordinering med udgangspunkt i kerneopgaven hos den enkelte borger.

Koordinatorens opgaveløsning sker med udgangspunkt i kvalitet og effektivitet i leveringen af ydelser mhp. forudsigelighed og kontinuitet for borgeren. Med afsæt i kommunens kvalitetsstandarder, forudsigelighed og kontinuitet for borgeren ved så få forskellige kontakter i hjemmet som muligt. 

 

Vi forventer du kan bidrage med: 

 

  • Udarbejdelse og planlægning af kørelister for dag og aften samt evt. nattevagt og borgerklinik.
  • Tilpasning af aftenvagtens kørelister i forhold til belastning i løbet af dagen, herunder optimering af samarbejde med de andre kolleger i planlægningsteamet. 
  • At forberede og deltage i overlevering fra planlægningsteamet til dag- og aftenvagt, herunder særligt info omkring nye/komplekse borgere. 
  • At samarbejde med kollegerne i planlægningsteamet og de daglige ledere, om at op- eller nedjustere ydelserne i overensstemmelse med borgers aktuelle funktionsniveau.
  • At være ansvarlig for koordinering efter borgerens udskrivelse - både fra sygehuse og korttidspladser. Dette i tæt samarbejde med relevante samarbejdspartnere, herunder visitatorer, praksislæger, Hjemme- og Sygeplejen, akutteamet, plejecentre, samt borgere og deres pårørende.
  • At være ansvarlig for dagligt at læse og handle på advis samt korrespondancer fra visitation, sygehuse og praksislæger jf. gældende retningslinjer.
  • Sikre planlægning af APV hos alle nye borgere samt hos borgere med ændret funktionsniveau

 

Vi forventer, at du kan bidrage med: 

  • Indgående kendskab til arbejdet i Hjemme- og Sygeplejen. 
  • At visitere Sundhedslovsydelser (gælder for uddannede sygeplejersker)
  • Indsigt i og forståelse for visitation, disponering af SEL ydelser og delegering af sundhedslovs ydelser
  • Indgående forståelse for sammenhænge og synergieffekter i kerneopgaven både som helhed og i de små delopgaver hos borgeren.
  • Professionel sikring af faglig planlægning der både er detaljeorienteret og helhedsorienteret. 
  • Struktureret arbejde samt fagligt og tværfagligt overblik i de enkelte borgerforløb og med et fremadskuende fokus.
  • At sikre den rette indsats hurtigt og effektivt, hvor sammenhængskraft og forudsigelighed i borgerforløbet sikres. 
  • At udvise omhu for kerneopgaven samt økonomisk ansvarlighed i opgaveløsningen.
  • At have et indgående kendskab til Serviceloven og Sundhedsloven samt omsætte denne viden i praksis.
  • At have en stærk borgerorienteret tilgang, hvor rehabilitering og velfærdsteknologi som arbejdsform er omdrejningspunktet for opgaveløsningen.
  • At sikre en planlægning, der bidrager til forudsigelighed og høj grad af borgertilfredshed ud fra kommunens serviceniveau, så et værdigt liv sikres og klager minimeres.
  • At anvende ydelseskatalog, kvalitetsstandarder og kompetenceprofiler sikkert og selvstændigt samt øvrige materialer i opgaveløsningen
  • At udvise forståelse og respekt for tværfagligheder i driften.
  • at være bevidst om, at planlægningsteamets arbejde bidrager i væsentlig grad til det gode arbejdsmiljø i distriktet.

 

Vi har: 

  • En arbejdsplads med høj faglighed og et engageret samarbejde, hvor teamwork er et nøgleord 
  • En arbejdsplads der har fokus på kerneopgaven 
  • En funktion med høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen
  • Et job hvor du selv får mulighed for at udvikle og præge sammen med dine kolleger i planlægningsteamet.  

Ansættelsesforhold: 

Løn i henhold til faglige organisationer og Sønderborg Kommune 

 

Du kan få yderligere oplysninger, herunder funktionsbeskrivelse, ved henvendelse til distriktsleder:

 

Marianne Høgsted mhad@sonderborg.dk tlf. 27 90 51 23

 

Ansøgningsfrist: 31 maj 2023

 

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt tirsdag d 6 juni 2023


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=26965831)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sønderborg Kommune - Hjemme- og Sygeplejen Fjord, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=26965831&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834527

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet