BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en kontrolmedarbejder, der i samarbejde med vores tre kolleger skal være med til at forebygge og afdække socialt bedrageri i Sønderborg Kommune. Bedragerigruppen er organisatorisk placeret i afdelingen Strategi og Udbud, som er en del af Økonomi og Arbejdsmarked.
Jobbet
Bedragerigruppens arbejde består i at undersøge og behandle sager, hvor der er mistanke om uberettiget modtagelse af offentlige ydelser. Vi samarbejder med Udbetaling Danmark, statslige myndigheder, andre kommuner og modtager endvidere anmeldelser om socialt bedrageri af enhver art.
Bedragerigruppen samarbejder på tværs i hele kommunens organisation, og prioriterer i vid udstrækning selv sine indsatsområder.
Arbejdsopgaver
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:
- At undersøge og træffe afgørelser i sager om socialt bedrageri
- At yde helhedsorienteret vejledning af borgere og kolleger, så socialt bedrageri undgås
- At afholde og deltage i borgersamtaler
- At foretage sagsoplysning i samarbejde med Udbetaling Danmark
Din profil
Vi forestiller os, at du:
- Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne suppleret med erfaring fra arbejdet i en kontrolgruppe
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret med kompleks lovgivning
- Har gode IT kompetencer
- Er i besiddelse af et naturligt "kontrolgen" og en analytisk sans
- Er robust og kan gennemføre en konstruktiv dialog med borgere og samarbejdspartnere
- Er nysgerrig, vedholdende og initiativrig
Vi tilbyder et alsidigt job
- Med spændende arbejdsopgaver og gode muligheder for personlig og faglig udvikling
- Hvor du i høj grad selv deltager i at prioritere og tilrettelægge din arbejdsdag
- Et stærkt fagligt miljø hvor vidensdeling prioriteres højt
- Med godt kollegialt og uhøjtideligt arbejdsmiljø
- Med fokus på værdierne dialog, anerkendelse, samarbejde og engagement
Løn og ansættelsesforhold
Tiltrædelse pr. 1. november 2023 eller snarest muligt efter aftale.
Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og regler om Ny løn.
Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge, uanset køn, alder, race, religion og etnisk baggrund.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til faglig koordinator Steffen A. Staugaard, tlf. 2790 5110, sast@sonderborg.dk eller strategi- og udbudschef Søren Jensen, tlf. 2157 8897, srjs@sonderborg.dk.
Ansøgningsfristen er 7. september 2023.
Samtaler forventes afholdt d. 14-15. september 2023.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=10af9682)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sønderborg Kommune - Økonomi og Arbejdsmarked, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=10af9682&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5884957