BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Tænker du, at det kunne være spændende at arbejde med personalejura i en kommune med 6.000 ansatte, så hører vi gerne fra dig.
Om jobbet
Personalejura i Sønderborg Kommune bliver involveret i mangfoldige typer af personalesager af enhver kompleksitet.
Organisatorisk er vi en del af Kommunaldirektørens Stabe, og vores arbejdsplads er placeret på det gamle rådhus i centrum af Sønderborg by.
Når kommunens værdier, politikker, retningslinjer og vejledninger skal udleves i hverdagen, er vi en aktiv del af processen for at sikre det juridiske indhold og den gode proces.
Vores hovedopgaver er:
- Personalesager, herunder opsigelser, advarsler og sygefraværsopfølgning.
- Lønforhandlinger, hvor du rådgiver og bistår lederne.
- Forhandlinger, herunder både individuelle og kollektive sager.
- Fortolkning og formidling af lovgivning, overenskomster og aftaler.
Din profil
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er vigtigt for os, at du kan dit personalejuridiske håndværk.
Din arbejdsform er præget af,
- at du arbejder analytisk og strategisk,
- at du arbejder effektivt og med et godt overblik,
- at du fremstår professionel og undersøgende i samtaler og forhandlinger, og
- at du har gode sociale kompetencer og aktivt bidrager til, at afdelingen er i positiv fremdrift gennem sparring og vidensdeling.
Om os
Dine kommende 6 kolleger vil sammen med dig og afdelingslederen sætte rammen for et godt arbejdsmiljø, hvor vi alle arbejder for at udvikle afdelingen og hinanden.
- Vi har forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, erfaringer og kompetencer, hvilket vi ser som en styrke.
- Vores arbejdsfællesskab kendetegnes ved gensidig respekt og stor tillid til hinanden.
- Vi har gode muligheder for at deltage i kompetencegivende uddannelse og relevante kurser.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast stilling på fuld tid, og den ønskes besat pr. 1. juli 2023 – eller efter nærmere aftale. Løn efter aftale mellem den forhandlingsberettigede organisation og Sønderborg Kommune.
Flere oplysninger
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Bak på tlf. 27 90 53 83 eller personalejurist Anja Erichsen på tlf. 88 72 53 55.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er søndag den 21. maj 2023.
Ansættelsessamtaler
Vi holder ansættelsessamtaler torsdag den 25. maj 2023.
Ansøgning
Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på "søg stillingen" og vedhæft din ansøgning, CV og relevante bilag.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5bc3968f)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sønderborg Kommune - Personalejura, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=5bc3968f&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5821921