BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Uddeler Brugsen Augustenborg
Efter sommerferien i år vil SuperBrugsen Augustenborg blive en del af Brugsen-kæden!
Derfor søger vi ny uddeler til den kommende Brugsen i Augustenborg.
Går du med en uddeler i maven, så grib chancen i Brugsen Augustenborg:
- Stå i spidsen for en opdateret butik med god økonomi, stærk lokal forankring og et godt sammenhold
- Få en tæt relation til vores trofaste kunder og være blandt kunderne i dagligdagen
- Med et trofast og motiveret personale
- Være med til at styrke og præge et aktivt lokalsamfund i by og opland
- Få et tæt samarbejde med en engageret lokalråd
Augustenborg er en del af Brugsen For Als og Sundeved som er Danmarks absolut største selvstændige brugsforening med 13 butikker i Sønderborg og omegn og mere end 21.000 medlemmer.
Strategien vil være vores guideline for, hvordan vi arbejder med hinanden og med kunderne, så alle har en god oplevelse, når de enten handler eller er på arbejde i en af vores butikker. Skal strategien have en effekt, kræver det naturligvis både konkret handling og opbakning fra alle medarbejdere.
Til gengæld er vi overbevist om, at vi med den nye strategi kan være med til at opfylde visionen om "at skabe Danmarks bedste arbejdsplads og indkøbssted".
Bliv vores nye engagerede brugsuddeler
Som uddeler har du det overordnede ledelsesansvar for butikkens drift, herunder medarbejdere, økonomi og salg. Det indebærer f.eks.:
- Ansvar for budget, resultater og andre administrative opgaver.
- Sikre at dine medarbejdere løbende udvikler sig gennem coaching og træning
- Udvikler butikken og præger salg og sortimentet
- Branding og markedsføring af Brugsen i nærområdet
Størstedelen af din tid bruger du blandt medarbejdere og kunder i butikken, da du deltager i de daglige opgaver. Det er vigtigt, at du lærer vores kunder at kende, så vi kan tilbyde et sortiment, der imødekommer deres behov. Her er der i vid udstrækning frie rammer til at udøve ægte købmandskab og præge sortiment, bringe lokale varer i spil osv.
Derudover står du i spidsen for at skabe et godt sammenhold blandt medarbejderne, du udvikler og klæder dem på til at tage ansvar, og inddrager dem i driften.
Igangsætte lokale initiativer
Brugsens DNA ligger i en stærk forankring i lokalmiljøet og at vi tilbyder et stærkt købmandskab. Du får derfor i vid udstrækning frie rammer til at prøve nye initiativer af, lave aftaler om at forhandle lokalt producerede varer m.m. og dermed selvstændigt drive din butik med et godt koncept i ryggen.
Den person vi søger, skal kunne sætte flueben ved følgende:
- Du har ledererfaring eller en leder i maven
- Du arbejder med driftsmæssige og administrative opgaver
- Du er innovativ og har lyst til at foreslå / prøve nye ideer og metoder
- Du har en god forståelse og flair for tal og regnskaber, samt IT kyndig (bla. SAP)
- Er struktureret og skaber god teamånd
- Formår at fremtidssikre, have overblik og skabe en salgsklar butik alle ugens dage
- Er ekspert i kundeservice
- Er god til at promovere Brugsen og BALS’ arrangementer på sociale medier
Som person er du først og fremmest udadvendt og du kan lide at tale med mennesker. Som leder har du gennemslagskraft og kan sikre resultater. Du går forrest, bringer nye initiativer i spil og er dygtig til at involvere og motivere dine medarbejdere gennem din passion for det, du laver.
Vi tilbyder:
- Løn og ansættelsesvilkår ifgl BA/DLO overenskomst
- Tiltrædelse d. 01. juni 2024 eller snareste derefter.
Vi forventer, at du:
- Er empatisk og har forståelse for andre mennesker
- Kan videreudvikle forretningen og foreningen
- Sikre 100% gennemførsel i butikken
- Formår at uddelegere ansvar
- Vil samarbejde med det lokale foreningsliv
- Er en god sparringspartner for lokalrådet og medarbejdere
- Deltager aktivt i møder i Bals/kæden/Coop og øvrige relevante for stillingen
- ER KØBMAND
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
Direktør Lars G. Andersen 5159 3007 eller Salgschef Lars Bastholm tlf.: 60924109
Send din ansøgning senest den 12. maj 2024
I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.
Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, fakta, Coop365 og Irma samt Coop.dk Shopping og coop.dk MAD. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=08eae87a)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brugsen, Toftevej, 6440 Augustenborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6037342